[vc_row gap=”20″ tdc_css=”eyJhbGwiOnsiYmFja2dyb3VuZC1jb2xvciI6IiNmZmZmZmYiLCJkaXNwbGF5IjoiIn19″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Tilmeld nyhedsbrev
Ønsker du at holde dig opdateret med de seneste indlæg, kan du abonnere på Digitalt’s nyhedsbrev. Nyhedsbrevet udkommer en gang om ugen.
[/vc_column_text][vc_column_text]
[mc4wp_form id=”2577″]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″]
Læs også
Har du noget på hjertet
Af Flemming Kjærsdam, Digitalt
Digitalt, Danmarks online medie inden for...
Manglende viden bremser anvendelsen af ansigtsgenkendelse
Flemming Kjærsdam er partner og ansvarshavende redaktør på Digitalt
Det...
Digital transformation møder tradition
Danske STENHØJ Gruppen, der leverer udstyr, indretning og services til autoværksteder, er med helt fremme, når det gælder digital transformation. Ved hjælp af teknologier som virtual reality, augmented reality og forskellige varianter af kunstig intelligens, er virksomheden i færd med en transformation fra ren ”steel and paint” fokus til en moderne servicevirksomhed, der på en digital platform tilfører værdi hele vejen rundt om selve det fysiske produkt.